Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 5
Показано матеріалів: 1-5

Мета: спрямувати зусилля колективу навчального закладу на ефективне впровадження нового Державного стандарту початкової і загальної середньої освіти, підвищення рівня навчально-виховної роботи, використання на практиці досягнень педагогічної науки й перспективного досвіду, визначити завдання педколективу на його реалізацію.
Мої статті | Переглядів: 609 | Додав: David | Дата: 13.02.2015 | Коментарі (0)

Мета уроку: З’ясувати умови плавання тіл, закріпити знання про силу Архімеда; - розглянути застосування умов плавання тіл у житті та техніці; - розвивати вміння спостерігати, аналізувати й пояснювати фізичні явища, застосовувати набуті знання для розв’язання розрахункових, якісних та експериментальних задач; - виховувати зацікавленість до предмета. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання та наочність: набір тіл різної густини, кухонна сіль, мед, олія, гліцерин, курине яйце. Міжпредметні зв’язки: математика, література, історія, біологія, географія.
Мої статті | Переглядів: 616 | Додав: David | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

Мета: З’ясувати природу сили пружності, ваги та невагомості, навчити дітей описувати пружні деформації; використовувати закон Гука; розвивати вміння спостерігати та аналізувати фізичні явища; розширювати знання про сили природи;  виховувати

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Обладнання: пружина, гумова стрічка, лінійка, важки, динамометр,гнучка дощечка, пластикова плішка, наповнена водою, мультимедійна дошка.

Структура уроку

  1. Організаційний момент 1 хв.
  2. Актуалізація опорних знань  5 хв.
На допомогу вчителю фізики | Переглядів: 3022 | Додав: David | Дата: 08.04.2014 | Коментарі (1)

 

 У законі України «Про освіту» сказано, що розвиток освіти повинен базуватися на використанні нових прогресивних концепцій, впровадженні в навчально-виховний процес сучасних педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, на відмові від авторитарної педагогіки; закріплено право вчителя на вибір методів, засобів і організаційних форм навчання.

Мої статті | Переглядів: 8685 | Додав: David | Дата: 08.04.2014 | Коментарі (0)

 

Педагогічний консиліум, мета якого:

 

  1. Вивчити ситуацію, яка склалася в школі по адаптації
  2. Окреслити коло  основних проблем
  3. Виробити рекомендації щодо їх вирішення

         Структура  педагогічного консиліуму

  • Круглий стіл «Як  просувається процес адаптації учнів 5-х класів щодо навчання в основній школі»  
  • Ділова гра «Проблеми вирішуємо разом»
Мої статті | Переглядів: 6658 | Додав: David | Дата: 08.04.2014 | Коментарі (0)