Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Мета: спрямувати зусилля колективу навчального закладу на ефективне впровадження нового Державного стандарту початкової і загальної середньої освіти, підвищення рівня навчально-виховної роботи, використання на практиці досягнень педагогічної науки й перспективного досвіду, визначити завдання педколективу на його реалізацію. |
Мета уроку: З’ясувати умови плавання тіл, закріпити знання про силу Архімеда;
- розглянути застосування умов плавання тіл у житті та техніці;
- розвивати вміння спостерігати, аналізувати й пояснювати фізичні явища, застосовувати набуті знання для розв’язання розрахункових, якісних та експериментальних задач;
- виховувати зацікавленість до предмета.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання та наочність: набір тіл різної густини, кухонна сіль, мед, олія, гліцерин, курине яйце.
Міжпредметні зв’язки: математика, література, історія, біологія, географія. |
Мета: З’ясувати природу сили пружності, ваги та невагомості, навчити дітей описувати пружні деформації; використовувати закон Гука; розвивати вміння спостерігати та аналізувати фізичні явища; розширювати знання про сили природи; виховувати Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу Обладнання: пружина, гумова стрічка, лінійка, важки, динамометр,гнучка дощечка, пластикова плішка, наповнена водою, мультимедійна дошка. Структура уроку
|
У законі України «Про освіту» сказано, що розвиток освіти повинен базуватися на використанні нових прогресивних концепцій, впровадженні в навчально-виховний процес сучасних педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, на відмові від авторитарної педагогіки; закріплено право вчителя на вибір методів, засобів і організаційних форм навчання. |
Педагогічний консиліум, мета якого:
Структура педагогічного консиліуму
|